Ο δεκάλογος του οδοντιάτρου!

by Super User

Όλοι έχουμε έναν ή παραπάνω λόγους να μην μας αρέσει η επίσκεψη στον οδοντίατρο. Ο οδοντίατρος όμως τι λόγους έχει να μην του αρέσουν οι ασθενείς του;
Ένας οδοντίατρος δημοσίευσε ένα άρθρο όπου παραθέτει τους 10 λόγους για τους οποίους δεν του αρέσουν κάποιοι ασθενείς:

1. Το πρώτο πράγμα που λέει ένας ασθενής μόλις κάθετε στην οδοντιατρική καρέκλα είναι “Μισώ τους οδοντιάτρους!”. Μήπως να είστε λίγο ποιο ευγενικοί;

2. Έρχονται ασθενείς που εμφανέστατα έχουν να βουρτσίσουν τα δόντια τους για μέρες. Όπως ξέρετε θα περάσουμε αρκετή ώρα μέσα στο στόμα σας, οπότε κάντε μας τη χάρη να τηρείτε τους βασικούς κανόνες υγιεινής.

3. Μετά από κάθε οδοντιατρική εργασία παραπονιέστε για τον λογαριασμό. Θα πηγαίνατε σε ένα σουπερμάρκετ να ψωνίσετε ένα καρότσι πράγματα και να μην τα πληρώσετε; Εμείς τουλάχιστον σας χαρίζουμε ξανά ένα όμορφο χαμόγελο και σας δίνουμε πίσω την αυτοπεποίθηση σας.

4. Σε επίσκεψη ασθενούς ενημερώνουμε ότι υπάρχει ανάγκη σφραγίσματος. Δεν το κάνει, περιμένει μήνες, πονάει αφόρητα και ένα Σάββατο βράδυ μας καλεί θεωρώντας και το περιστατικό επείγον, όταν εμείς το έχουμε πει μήνες τώρα!

5. Κατά τη διάρκεια των οδοντιατρικών εργασιών, ασθενείς κάνουν γκριμάτσες πόνου, πονάνε δεν πονάνε. Το πιο απλό πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να μου το πείτε και να κάνω κάτι για αυτό, αλλά κυρίως κάντε λίγο υπομονή για να κάνουμε καλά την δουλειά μας.

6. Μας παίρνετε τηλέφωνο για να μας πείτε ότι “Πριν κάνετε το σφράγισμα δεν πονούσα τόσο!”. Προφανώς, αφού έπρεπε να τροχίσω σε βάθος το δόντι και να το γεμίσω με ένα ξένο, για τον οργανισμό, σώμα, δεν νομίζετε ότι θα πονάει για λίγο;

7. Την ώρα της ακτινογραφίας δείξτε τον καλύτερο εαυτό σας και κάντε υπομονή για μόλις 15 δευτερόλεπτα! Έχω κάνει και εγώ και ξέρω πως είναι αλλά το κάνω, αν θέλω καλύτερη διάγνωση και σωστή θεραπεία.

8. Μετά την τοποθέτηση της γέφυρας μου λέτε, χασκογελώντας, ότι μου αγοράσατε καινούριο αμάξι με τα λεφτά που δώσατε. Με τα λεφτά που δώσατε αγοράσατε τη γέφυρα που ήδη φοράτε και χαμογελάτε πια. Προσωπικά έχω ξοδέψει ήδη πολλά λεφτά στις σπουδές μου και πολύ χρόνο ώστε να φτιάξω αυτή τη γέφυρα να σας ταιριάζει απόλυτα στο στόμα.

9. Όταν ακυρώνεται το ραντεβού σας τελευταία στιγμή, ειδικά γιατί προτιμήσατε να πάτε κομμωτήριο, σκεφτείτε ότι αυτές τις ώρες που είχα σκοπό να αφιερώσω μόνο σε εσάς, δεν μπορώ να τις αναπληρώσω και ίσως θα μπορούσε να πάρει το ραντεβού κάποιος άλλος ασθενής που να το είχε τελικά περισσότερο ανάγκη.

10. Όταν σας λέμε ότι τρίζετε τα δόντια σας, μην το αρνείστε σαν να σας κατηγορούμε για κάτι, γιατί είναι κάτι που φαίνεται από την κλινική εικόνα του στόματος σας και σας το λέμε για να προλάβουμε κάποια μελλοντικά προβλήματα.